Wednesday, April 22, 2009

Good skill but no luck.. and vice versa



Aku dh tulis bnd ni straight rite away after the final matches but only God know why bnd alah tu x dipublish..



Finally quarter final UCL dh abes.. so, as we can see 3 out of 4 team are from EPL; Arsenal, Chelsea and ManU. Argh...bored.. same skill, same technique, same corak main, same cara diving.. Only Barcelona yg dtg dr La Liga.. different la skit kan cara main n everything..

Hm.. it's really hard to say this but i've to. I want Barca to win over Chelsea (even i'm kipas-susah-mati Chelsea).. Why??? Erk...ehem...sori Lampard.. I owe u an apology.. Aku nak Barca menang bcoz aku dh bosan tgk match EPL.. n season lepas pn team EPL gak masuk final.. ManU vs Chelsea yg mana ManU mng la kan pas Terry slip masa amek penalti.. Sedey...

Between Arsenal and ManU, aku rasa Arsenal kot mng.. Arsenal ni yg aku prasan ada satu penyakit.. Dorg ni klu lawan team lekeh2, cikai nya team la, komfem klh, xpn seri.. tp bila lwn team hebat cm ManU, Chelsea, Liverpool dlm EPL, bley plak mng.. So, aku rasa dorg akan bg the best bila men under great pressure. So, aku bet Arsenal will win la over ManU..

Beside that, kekalahan sepakan penalti ManU kat Everton time semi final FA cup ari tu dh show sumthing.. Korg tgk x cara Berbatov tendang bola.. cam xmkn je.. Asal En.Bbtov, anda tidak makankah? atau anda cirit birit?? hoh.. wat malu jek.. seb bek mata dia lawa, maka aku maafkan dia.. hahaha..

For Porto, dorg mmg men best gila.. Dh naseb je mlm tu asal ntah C.ron tu ngengada nak buh gol lak. pdhal lama dh dia xperform.. Korg mmg ada gud skill but luck xde.. It's ok, try lg next season and better luck la kot next season.. hopefully...

Liverpool plak men mmg best especially since Torres ada and gabungan mantap ngan Gerrard.. But better luck next season..

No comments:

Post a Comment